Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Andreea Filipescu
777
Cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Paris, Ambasada României în Franța și Auchan România au demarat un proiect special de promovare a produselor și mărcilor emblematice românești în cadrul magazinului Auchan La Defense Paris. Într-un demers pregătit de-a lungul mai multor luni, unele dintre cele mai reprezentative mărci românești sunt expuse și oferite francezilor și tuturor celor care vizitează magazinul în weekendul 2-4 august.
Inițiativa Ambasadei României în Franța a găsit un ecou și o implicare deplină din partea Auchan România, care a pregătit 150 de variante de produse provenind de la 45 de mărci, într-o cantitate totală de peste 10.000 de bucăți, împreună cu furnizorii săi, pentru a fi prezentate cu mândrie locuitorilor, precum și participanților la Jocurile Olimpice 2024.
Produsele fac parte din Clubul Mărci Emblematice Românești by Auchan, alături de alte produse renumite și apreciate de români. Acestea au fost vedetele unei acțiuni realizate în premieră în afara României, având misiunea de a le face cunoscute, de a le populariza și de a crea un interes pentru ele în viitor.
Gama de produse selecționate în cadrul acestui proiect include atât produse alimentare (apă, vin, miere, dulciuri, diverse sortimente de zacuscă, pateuri, ceaiuri și dulceață, siropuri și sucuri naturale), cât și articole de îngrijire personală și de curățenie a casei, de la mărci emblematice românești. Printre acestea se numără Domeniile Averești, Ana Are, Aqua Carpatica, Băneasa, Boromir, Borsec, Bucovina, Bunătăți de la Bunica, Capricii și Delicii, Dacia Plant, Dero, Dobrogea, Doina, Dorna, Elmiplant, Făgăraș, Fares, Farmec, Floriol, Gerovital, Heidi, Joe, Kandia, Laurul, Loncolor, Măgura, Mandy, Mărgăritar, Nufăr, Olimpia, Pambac, Pate Bucegi, Perla Harghitei, Plafar, Poiana, Primola, Râureni, Rom, Sanovita, Scandia, Titan, Topoloveni, Triumf și Velpitar.
Acestora li s-au adăugat și produse din filierele agroalimentare românești dezvoltate de Auchan România, precum și produse marca Auchan realizate în România. Compania oferă o susținere puternică a producătorilor și produselor românești, astfel încât peste 90% din produsele din gama alimentară a magazinelor Auchan din România provin de la companii din țară. 900 din cele 1300 de produse marca proprie Auchan sunt realizate de producători români, la fel și cele peste 80 dintre filierele de produse Auchan, care se disting prin calitate controlată, trasabilitate și gust local românesc.
Ambasadorul României în Franța, Ioana Bivolaru, a declarat: "Este o bucurie pentru noi să fim parteneri în acest proiect dedicat promovării produselor și mărcilor românești pe piața franceză. Mulțumirile noastre se îndreaptă către echipele Auchan România, Auchan Franța și Auchan La Defense, care au susținut împreună cu noi această acțiune importantă și bine-venită. Auchan este unul dintre investitorii importanți din România, cu o prezență solidă în întreaga țară, și care contribuie astfel substanțial la dezvoltarea economiei locale. Promovarea producătorilor români este o prioritate pentru ambasada noastră, iar în contextul benefic al Jocurilor Olimpice Paris 2024, acest proiect ne dă o ocazie excelentă să facem cunoscute gustul românesc și produsele iubite de români atât pieței franceze, cât și turiștilor aflați la Paris."
Animați de valorile olimpice ale excelenței și prieteniei, ale respectului și inspirației, organizatorii își doresc ca acest eveniment să fie un prim pas al unui proiect de lungă durată, prin care produsele românești să fie din ce în ce mai prezente și cunoscute pe piața din Franța. Ambasadorul a mulțumit domnului Dominique Ducoux, președintele Auchan România și Ungaria, pentru încredere și sprijinul acordat, precum și domnilor Ionuț Ardeleanu, director general Auchan România, și Tiberiu Dănețiu, director Corporate Affairs & Retail Media, pentru colaborarea strânsă care a făcut posibil acest proiect.
Dominique Ducoux, președintele Auchan Retail România și Ungaria, a adăugat: "Colaborarea noastră cu Ambasada României la Paris este una îndelungată și de foarte bună calitate și ne bucurăm să putem realiza această acțiune comună prin care să prezentăm produsele românești emblematice în cadrul unuia dintre cele mai mari magazine din zona pariziană. Avem ocazia să facem cunoscute francezilor, precum și spectatorilor Jocurilor Olimpice 2024, mărci renumite și iubite de români, provenind de la producători români."
Tiberiu Dănețiu, coordonatorul acestei acțiuni, a declarat: "Cu mândrie am folosit această oportunitate a colaborării cu Ambasada României în Franța cu ocazia Jocurilor Olimpice pentru a fi ambasadorii produselor și mărcilor românești, cu scopul de a le face cunoscute și în afara României. Acțiunea se înscrie într-un demers sistematic și permanent al nostru de susținere și promovare a producătorilor români, a mărcilor românești și a producției în România. Sunt deja peste trei ani de când am înființat Clubul Mărcilor Emblematice Românești, prin care aducem în atenția consumatorilor din România mărci românești cu o vechime de sute sau zeci de ani, iubite și apreciate de ei."
Clubul Mărcilor Emblematice Românești este o inițiativă unică pe plan local, lansată de Auchan în 2020. Proiectul întărește relația dintre retailer, consumatori și mărcile românești, și duce mai departe gusturile și valorile locale, dezvoltând acțiuni menite să evidențieze mărcile înființate pe plan local, care se bucură de o îndelungată tradiție. Acest proiect marchează un pas important în promovarea produselor românești pe piața internațională, consolidând relațiile economice și culturale dintre România și Franța.