Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Redacția
1072
Toyota, unul dintre cei mai importanți producători de automobile din lume, se pregătește să facă față unei scăderi semnificative a profitului anual. Concentrându-se pe mașinile electrice și pe dezvoltarea inteligenței artificiale, compania își propune să aducă un "game changer" în industrie.
Pentru anul fiscal încheiat în martie 2025, Toyota estimează un profit operațional de 28 de miliarde de dolari, comparativ cu cei 34 de miliarde de dolari din acest an. Yoichi Miyazaki, directorul financiar al companiei, a recunoscut că Toyota este în urmă față de rivalii chinezi în anumite domenii și că este necesar să se gândească la modalități de a inova și a deveni competitivă.
În acest sens, compania are în plan investiții masive în inteligența artificială, vehicule electrice și tehnologii software, în valoare de 11 miliarde de dolari. În aprilie, Toyota a anunțat un parteneriat cu Tencent, proprietarul aplicației WeChat, pentru a rămâne relevantă pe piața chineză, una dintre cele mai competitive din lume.
Cu aceste strategii ambițioase, Toyota își propune să rămână un jucător puternic în industria auto și să își mențină poziția de lider, adaptându-se cerințelor și tendințelor din ce în ce mai dinamice ale pieței.