Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Sursa imagine:
Redacția
1095
În peisajul local, Zara, parte a grupului spaniol Inditex, își consolidează poziția ca unul dintre cei mai influenți jucători din industria modei, având la finalul anului 2023 un impresionant număr de 26 de magazine în România.
Într-o mișcare inovatoare, brandul de modă Zara se pregătește să intre indirect pe piața de haine second-hand din România prin intermediul inițiativei "Pre-Owned", deja lansată în alte 16 țări, conform unor surse ZF din industrie. Acest program permite consumatorilor să repare, să revândă sau să doneze hainele achiziționate.
"Una dintre provocările cu care se confruntă industria textilă este necesitatea de a prelungi durata de viață a articolelor de îmbrăcăminte. Pornind de la această misiune, am creat «Pre-Owned», o platformă care ajută oamenii să-și extindă ciclul de viață al hainelor Zara", se arată pe site-ul companiei.
Prin acest nou concept, Zara demonstrează nu doar un angajament pentru sustenabilitate și reducerea deșeurilor, ci și o adaptare la schimbările în comportamentul consumatorilor, care sunt tot mai interesați de opțiunile de reciclare și reutilizare a hainelor. Astfel, Zara nu numai că rămâne la vârful modei, ci își consolidează și imaginea ca un brand responsabil din punct de vedere social și ecologic.