Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Pulse News

Sursa imagine:

Redacția

1095

Zara intră indirect pe piaţa de modă second-hand din România prin iniţiativa „Pre-Owned“, prin care consumatorii pot să revândă, să doneze sau să repare haine

În peisajul local, Zara, parte a grupului spaniol Inditex, își consolidează poziția ca unul dintre cei mai influenți jucători din industria modei, având la finalul anului 2023 un impresionant număr de 26 de magazine în România.

Într-o mișcare inovatoare, brandul de modă Zara se pregătește să intre indirect pe piața de haine second-hand din România prin intermediul inițiativei "Pre-Owned", deja lansată în alte 16 țări, conform unor surse ZF din industrie. Acest program permite consumatorilor să repare, să revândă sau să doneze hainele achiziționate.

"Una dintre provocările cu care se confruntă industria textilă este necesitatea de a prelungi durata de viață a articolelor de îmbrăcăminte. Pornind de la această misiune, am creat «Pre-Owned», o platformă care ajută oamenii să-și extindă ciclul de viață al hainelor Zara", se arată pe site-ul companiei.

Prin acest nou concept, Zara demonstrează nu doar un angajament pentru sustenabilitate și reducerea deșeurilor, ci și o adaptare la schimbările în comportamentul consumatorilor, care sunt tot mai interesați de opțiunile de reciclare și reutilizare a hainelor. Astfel, Zara nu numai că rămâne la vârful modei, ci își consolidează și imaginea ca un brand responsabil din punct de vedere social și ecologic.

Pulse News

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025